Konkurs fotograficzny „My America: Summer Work Travel”

Klika dni temu otrzymałam informację, że amerykańska Ambasada organizuje konkurs dla uczestników programu Work and Travel. Oczywiście od razu postanowiłam wziąć w nim udział. Był tylko jeden mały problem. Nie umiałam się zdecydować, które zdjęcie wybrać. Spośród kilku tysięcy zdjęć, które wykonaliśmy pod czas pobytu w USA, udało mi się wybrać osiem. Po kilku konsultacjach odrzuciłam jeszcze dwa. Wciąż było to o cztery za dużo, a ja oczywiście nie miałam pojęcia, które dwa zdjęcia wysłać na konkurs. Na szczęście znalazłam rozwiązanie :) Zdjęcia mogą wysłać też osoby, które były ze mną w Stanach (oczywiście jako uczestnicy programu). Szybko namówiłam moją kuzynkę i brata na udział w tym konkursie. Nie odmówili i tym sposobem udało mi się wysłać wszystkie sześć zdjęć :) Ciekawe czy któreś z nas dostanie się do finałowej dwudziestkipiątki...


Bryce Canyon, Utah



Yellowstone, Wyoming / Montana / Idaho



Statua Wolności, Nowy Jork


 

Nowy Jork


 
San Francisco, Kalifornia



                                              Wzgórza Hollywood, Los Angeles, Kalifornia


Tak jak wcześniej wspomniałam, w konkursie zostanie wyróżnionych dwadzieścia pięć zdjęć, a jedno wygra konkurs. Zwycięzca otrzyma nagrodę specjalną, a pozostali finaliści upominki.
Już nie mogę się doczekać wyników, które pojawią się 13.11.2015r. :)

Więcej szczegółów dotyczące konkursu znajdziecie na stronie: http://polish.poland.usembassy.gov/konkurs_foto.html
Next PostNowszy post Previous PostStarszy post Strona główna

2 komentarze:

  1. Wzgórza Hollywood i Nowy Jork rządzą! Ciekawe jaka jest nagroda, może wyjazd do USA? :>

    OdpowiedzUsuń